Kadang-Kadang II

By cikwie - Ogos 28, 2013


Ok, sepertimana tajuk yang diberi . hmm disini aku nak menceritakan sesuatu.. ahahhah memang pon.. kadang2..

perkataan nih slalu aku gunakan. walaupon bukan KADANG2 .. tetapi selalu or tidak... hmm.. ok kadang2 aku pon terpikir gak... ahahah.. camne tu camne ni.. hmm WELL that is me.. memang tak dinafikan.. kadang2 aku berkawan ke? hmm.. bukan istilah kadang2.. hmm.. aku berkawan. hmm.. camne

kawan aku yg sentiasa disisi dapat dikekalkan walaupon jauh mana sekali pon lame camne skali pon. mereka anggap aku kawan jugak.. TERIMA KASIH semua kawan. yg ambik berat tentang aku..
hmm kadang2 kawan nih mmg laa.. sebagai satu faktor utk berjaya.. hmm.

aku bukan berkawan dengan saja kenal.. mungkin aku terlebih kawan dlu dengan hati mereka .. connection hati mereka dapat membuat kawan itu berkekalan. ah.. bukan HATI yg korang fikirkan.. cuma kadang2 kita berkawan .. ada aura.. yg agak.. agak2 .. hurm mcamne nak ckp erk..

berusaha? hmm tidak pon .. tidak skali mengambil risiko.. tidak pon mendekati. Melepas? ahaha tak apa.. benda tanpa usaha tak kemana.kalo nak ikotkan.. aku boleh buat satu buku novel, boleh buat filem. dan senagkatan dengannya.. ahahhahahaha GAMAKNYELA.

kadang2 aku cuma tidak membuka. bak org ckp FREE will. usah risau. HIGH RISK HIGH IMPACT itu yg aku maksudkan. boleh diguna pakai dalam kesemua aspek. ahahhaha


but sekarang nih walaopon aku bergini . i will "SET MY MIND"  Dont Worry KADANG2


  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~