TerUPDATE la pulak

By cikwie - November 27, 2012

I just updated my blog. Ah.. buying me some lost time. Tidak ada apa yg baru kecuali kekacauan minda setelah terlalu byk input yg masuk. hihihihih. yang terbaru cuma LOADING BARS je dan LINK2 diatas seperti link FREEFORSHARE , dan Upcoming pages je. nnti aku jelaskan 2 page tersebut. hmm. memang bnyk artwork yg aku buat dan setakat nih sumenye bodo2 belaka. hmm. nak cakap apelagi erk. hmm sumenya aku try tutorial dan mungkin keadaan aku memaksa aku memenuhi masa yg terbuang sekian lama ini.

Biasala bila aku da ada twitter memang ssh nak mengadap blog dan benda2 lain. hmm mungkin tuh suma sementara je kot. aku pon da terasa buhsan pulak dengan twitter . biasalah aku bukan mencari READER. kalo aku mencari readers... sememangnya la blog aku dipenuhi dengan berjuta2 org kan? seperti kata lain dlm twitter. aku tak mencari folowers hiihihi...

ha memang bnyk peristiwa sebelum nih. dlm bebe BE BE BEBEB EBEBEBERAPA bulan yang lepas. dan tidak mungkin aku cerita ahahha. YE LAH. dengan dunia sekrang ape2 pon buleh jadi. oleh yang demikian. aku jelaskan page2 tersebut untuk anda !! ya anda YANG TERBACA nih... ha anda la yg bertuah!!!

FREEFORSHARE pages : Ok disini aku bnyk update  menggunakan schedule blogger. so dia update setiap hari sehingga lah aku jadi malas nak buat Schedule. Page ini mengandungi bnyk2 bahan graphic LINK. bukan saya punya la.. tuh pon saya cari2  curi2 link yg menarik untuk anda. takde pape yg menarik disana asalkan ada link yg tertarik minat anda untuk CLICK kan?

Upcoming page: Adalah salah satu page perancangan untukAPA SAJA. tapi dlm idea aku. cuma aku letak gambar2 dan test je LAYOUT baru DYNAMIC VIEW saje. hmm mungkin link tadi akan menjadi lain.. ahahhaah. tgk keadaannya lah.


banyakcakapchronicle says : mungkin aku akan re-branding nama banyakcakapchronicle KOT. entahlah. kalo rebranding aku kena bnykkk keje nak ubah sume blog list yg ada. PERH... tuh yg malas.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~