Good Bye 2010?

By cikwie - Januari 02, 2011

Tutup buku beb 2010 nieh. ahaks.. ape lagi buat buku baru laa.. lagipon aku rasa da terlambat nak update wakkaka takpe.. janji buat gak. anyws.. aku rasa tahun nih 2011 terbaek.. Positif sket.. hmm.. kalo ada banyk main.. kurangkan.. ada yg terlebih.. kurangkan.. ape yg kurang lebihkan..dan ape yg patut.. patutkan pada tahun ini..

Kebanyakn cerita tak dpt diceritakan disni atas faktor2 keselamatan.. wajjajaj... alahai.. aku bukan BLOGGER TEGAR pon.. just "when i free aku tulis laa". huhuhu.. lagipon bukan ada ramai pon peminat blog aku nieh.. ahaks.. nak promot segan lak.. saya nieh bukan suka nak bercerita..  Blogger orng memang seronok nak bace.. ahaks...

Ye laa... ape nak buat selain menulis blog kan? ahaks.. satu platform ...ahakas.. virtual diary siap ada gambar sume skali..



p/s :http://cikwie.blogspot.com say;- Korang Beli Diari ke lagi? ahaks.. rasaya macam tak....

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~