Testing Photoshop cs6

By cikwie - Mei 26, 2012

test dalam seminit ahahahahha senang kot

result
tak payah nak  stamp clone sanggat wakaka.. 


Menarik dan tertarik melihat review sampai aku pon nak cuba. wohohoho.. skrnag nieh pon aku tak expert lagi dengan photoshop cs4 .. dan guna cs5 pon bagus punya fungsion. ah.. tuh membuatkan aku teruja..
sekrang nieh pon aku saje je download portable CS6 hmm tgk ape yg patot. ahahaha yang bestnya ada tool baru sama seperti CS5 ahahah interface dia pon bagus.. ahahaha

hmm korang tgk lah review dari youtube sure korang teruja. aku pon test2 nieh.. hmm belum habis lagi nak korek2 ape yg ada di dalam CS6 nieh. pape pon tgk jugak youtube. hmm aku bukan PRO pon tentang photoshop nieh


tgk lah nnti ada ape yg ptt aku cuba dalam photoshop CS6. ape2 pon aku  mesti expertkan dlu dlam CS4 atau CS5. hmm perbezaan diantara CS4 ngan CS6 jauh . hmm... agagag


p/s : http://cikwie.blogspot.com says : "sape2 expert tentang photoshop cs4 cs5 dan cs6 sila kasi tips" "lahai program portable nieh bnyk yg tak fungsion.. hahahahhahaha"

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~