Ter... terbeli.

By cikwie - Februari 22, 2012

Cuba kira berape bnyk item yg aku beli?


Gaggagaga . malas berjalan punya pasai aku beli brang LAGI!! nieh brangan dari MALAYSIA. hmm  memang trusted punya website. BARANG2 nye murah. yang menjadi MASALAHNYA. SHIPPING FEE dia yang mahal.THAT MEAN MAHAL LAA kalo beli brang kat sini KHkhakhakahk tuh yg aku malas nak promote tuh web ape yg aku beli!! tapi bukan mudah.com.my laa.. web tuh aku rasa macam tak percaya je :P . ok saya dah dapat PENGALAMAN tentang membeli barangan online . barang murah kena tgk shipping dia. macam mana.


tuh yang aku buhsan nak beli lagi barang kat web nieh. memang banyk brang dia.. tapi biasalahkan BUSINESS INTERNET laa katekan. shipping dia memang mahal. ok laa aku bercerita tentang shipping dia.. dia menggunakan  CITY-LINK malaysia. hmmm.. entah dia tipu aku idop2 laa pasai shipping fee

tapi tak kisah lah janji brang sudah sampai dengan elok  . hmm.. nieh pon aku rasa nak send email kat diroang pasai shipping diorang. hmmm aku kasi FEEDBACK kat diorang

aagagga tadi aku cek email - aku dapat 5% DISCOUNT kat Plamoya wah.. betoi diorang nak tarik aku beli brang lagi kat sana. hmm.. ada lagi 2 website yang telah aku beli nak tgk dia punya subscribe mail diorang ada tak diroang nak kasi DISCOUNT. gagagaga. kalo berbaloi aku beli gak!!!!

ahahha OK NEXT BUYING  aku nak beli BUKU.. buged RM 120 2 biji buku + shipping ! GAH!!!...  buku ada 7 siri. ah.. aku akan beli pelan2.  nak tau buku ape? gagaggagagag entah laa kalo aku beli nnti aku SHOW OFF kat BLOG nieh.

p/s : http://cikwie.blogspot.com say "la la la la, mane nak cari bakup duit nieh !!!  weh korang dermakan aku duit korang supaya aku SENANG wakakkakaka"

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. belikan org buku yg adk kamu beli tu boleh..murah je

    BalasPadam
  2. hmmm aku bukan suke baca buku pon ahahahhahahahahahah

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~