Moh jalan, manjoi!

By cikwie - Februari 20, 2012

*gambar ikhsan yang dicuri dari facebook friend
 
Gagagga. HUJAN pagi tadi patut laa sedap je tido.. rupanya ada hujan disebalik banjir di MANJOI ari nieh. hmm al kisahnya. biasa laa ramai yg SIBOK2.. jalan raya pon SIBOK2. ramai org yg datang pejabat lambat kerana SIBOK2 ahahhaha.



rasanya tak seteruk dlu. sbb dlu aku rasa jalan nieh pon da tutop,KAMPUNG TENGKU HUSSIEN LAMA pon ditengelami air. ahaha nieh ok je kot. hmm rasanya VALUE kat area umah nieh drop laa.. .. bayangkan lah.. kalo benteng nieh pecah.. WAAHAHAHHA.. boleh laaa dijadikan tarikan pelancong di MANJOI NIEH,
pesta berakit . ahaha BUKAN KE tahun NIH tahun MELAWAT PERAK?. ye laa.. nieh laa tarikan terbaik.
gurau2 je. hmm nieh dia.. gambar lagi... yang dipetik dari facebook frend aku.. yang Erisaamieza Ereel (kawan sekolah menengah dulu) dia duduk berhampiran  dengan kawasan  banjir.  RAJIN JUGA DIA  pi shoot gambar.  repoter laa katekan. diharap gambar curi ini dia tak marah saya ambil .kalo dia marah saya buang gambar tersebut A.S.A.P

kami tengah pikir macam mana nak mengulat

Berenang2 ketepian kate botol kepada sampah

saya suka menyemak tgh jalan yg semak!



 ** PLEASE IGNORE THE CAPTION!


p/s http://cikwie.blogspot.com : "KATAK OH KATAK KENAPE PANGGIL HUJAN"  "MACAM MANA TAK PANGGIL HUJAN SEBAB HUJAN TAK GUNA TALIFON"

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~