BAHASA MURAH FACEBOOK

By cikwie - Ogos 12, 2011

alkisah nya hmm semakin takut aku skrang bermain facebook... sbb? biasalakan ramai org sume nye nak dia OVERTHETOP. ta pe laa kalo guna bahasa yg bagus dan bijak ok gak.. yang menjadi kebingunganya,. ramai remaja *mean dak2 skolah.. memang tak patut guna ayat2 yang rsa ta patut guna,,

aduyai... pelik gak.. kadang2 aku bace je ape yg di tulis kat wall sume ne na kasi tau.. *ahahhaha yg aku tulis blog nih wat pe.. nak kasi tau gak (aku pon sama cam org len jugak) tableh nak cakap.. khusus untk org yg ta sepatutnya cakap nak  contoh2 ayat... bayangkan budak skolah da cakap "**** the f word... S**T.. dan seangkatan dengannye.. rasanya derang nye english pon terabur nak tulis bahasa english.. konon standard laa kot..
ape laa !!...bulan posa beb.. nak main facebook pon rasa da terbatal pose aku... bab bace wall org..
APE KO SUSAH? persoalan yg timbul bila aku akan bertanya!!.. alahai.. kadang2 org besar cam kite nieh laa yg guide diorang main fbook.. kadang2 bnyk kebaikan.. kadang2 bnyk keburukannya..

jadi yang nak di nyatakan disini.. jangan laa guna bahasa sampah... nampak sangat laa MURAHNYA!!!... lagi2 perempuan.. entah di malaysia nieh takde yg sopan kot yang bermain facebook.. hmmm rasa better lagi myspace.. huhuhuh
wooot len kali laa kalo nak kawan dalam facebook tuh biar kawan2 or mana yg kenai je approve.. sume nye nak ramai.. ahahah.. tuh la pasai...

alahai aku pon sama.. hmm tapi buat masa nieh kat wall aku takde nye aku tulis sumpah seranah marah... dan ape2 pon HOPELY takde la kot.. hmm.. kepada yang rasa bahasa yang korang tulis TUH MURAH? macam ada harga lak pulak


aku rasa ada juga org pernah tulis sbb kes macam nih..  hmm or myb dlm pemikiran aku.. kadang2 diam lebih baik dari bercakap

lain kali kalo nak maki org kat facebook biar laa bahasa melayu... baru laa  kemunculan ayat ini  "KO TAK PAHAM BAHASA KE?" "FUCK OFF "......

p/s : cikwie.blogspot.com : andai kata bahasa aku tuh murah sila kasi tau aku bimbinglah aku! hhehehhe

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~