komik

By cikwie - Jun 19, 2009

Pikir-punya pikir sampai pening kepala so ari nieh aku dengan kata putus mengatakan hari nieh hari takde gambar  lew.. tah rasenye si idea takde. dah buat laa design2 tapi terlalu biasa korang nampak. aiyak.Sekrang nieh aku tengah menunggu MANGA.. huhu comic terasa gian nak baca nya.. tiap2 minggu release update hohoho anda pon tahu kegianan membaca comik ahaks.. nieh nak cite pasai komik.

Dlu laa..  haiss sume cite pasai dlu laa bukan sekranag kuikuikui.. takpe laa intro dlu camne aku mule2 kenal komik nieh. aha.. nieh laa bang aku laa suh bace buku aku bace komik.. kuikuikui. mayb abang aku bawak komik kat umah " dlu dia dok asrama" maybe dak2 asrama buhsan bace buku skolah tuh cari medium lain tuh berhibur.. iaitu comik.. dlu aku suke bace komik cam gila-gila, ujang dan mcam2 gi.. tapi aku dah tak bace laa sebab terlalu merepek.. kuikuikui... tuh laa sekrang aku merepek cam bodo je nieh. Ok la.. pasai komik dlu aku simpan duit tuk beli komik.. ahaks. abang aku pon beli.. kiranya dalam seminggu or sebulan sure ada 8 komik dalam rumah nieh.. kuikuikui.. skrang nieh pon ada lagi koleksi comik aku tuh.Nih pulak bab pinjam meminjam

Seperti biasa laa dlu kawan2 aku suke sanggat pinjam komik.. huhu shere2 komik.. yg paling marah abang aku laa. dia cakap korang tak reti nak jaga komik.. kuikuik memang pon.. abis koyak comot.. kalo bab buku test skolah.. takde lak cam tuh .. elok kasi awal tahun..  bulan terakhir sekolah sama je cam baru! kuikuikui tak pernah sentuh pon.Bab kawan pinjam terus lagi laa !!! nak pikiq- pikir  banyk gak laa.. pinjam terus jadi harta .. tak pon kte yg dtang umah ambik balik.. kuikuikui.. tapi resultnya cam belacan laa buku tuh.. ahahaha..

Berebut2 bace komik.. memang pon..sorang2 buku ada dua.. berebut2 laa nak bace. Pantang mase bace komik laa kan.. jgn kasi org belakang bace sama ... huisss rase cam bodo je kalo ada org kat belakang tgk2 komik.. adeh.... kalau surat khabar tak pe gak.. tak terase bengang pon.. tapi bab komik jadi bengang.. hohohoh.tak pon  org yg bace komik cakap ape yg ada dalam tuh.. ( menceritakan balik kepada aku yg belum bace) adeh.. spoil TOL...

Sekrang nieh aku rase jimat laa tak beli comik sebab aku bace kat dalam internet.. tapi feeeeelllllll dia len laaa... lain dari bace komik.. yg boleh bukak sehelai2 leh tgk balik kebelakang .. kuikuikui...

alamak!!!!!.... dah update.. pi bace jap komik nieh eh datang pulak idea buat gambar tentang nieh!!

Anyw Banyak cakap Chronicle~

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~