Cerita 3 kata Dari Forum Gkg

By cikwie - Jun 17, 2009

Ini adalah Permainan Yg dah lama aku tak main dalam forum Gkg. Permainan nieh ialah Permainan cerita 3 kata ohoi.. besh ape main.. *dulu laa Nieh tag dari http://groups.myspace.com/gkgs Click sini

Permainan Nih Buat kat Forum Besh laa Pastikan ramai perserta yg masuk. Hohoho Bace sure merepek dari mula sampai akhir.
Sen-Rise oF Dead : Pada Suatu hari....
DeviRuchi. Be. GooD : Leader kite crazycandy
Sen-Rise oF Dead : pegi makan angin
Hiruma-Senpai : tapi takde duit
Sen-Rise oF Dead : lalu dia pun....
Nori : curik duet org
Chibikid(shin sawada): lalu dia pun
Sen-Rise oF Dead : Terserempak dgn polis...
Hiruma-Senpai : dengan laju dia
Sen-Rise oF Dead : berlari degan kaki
DeviRuchi. Be. GooD : hampir.jatuh.tergolek
Hiruma-Senpai : tapi x jatuh
Sen-Rise oF Dead : lalu dia pon...
Crazycandy : relex je nampaknya
Hiruma-Senpai : dia teruskan perjalanannya
DeviRuchi. Be. GooD : dgn.slamba.bersiul.
Chibikid(shin sawada): terngorat awek cute
DeviRuchi. Be. GooD : tp.hidung.beringus...
Sen-Rise oF Dead : MUKE CUTE MACAM
crazycandy [Gila+Kentang] a.k.a cik'wie : macam pelakon Omputih
Hiruma-Senpai[GILA+KENTANG]: girlfriend lama aku
^Mï ÇðråZðñ^ [Gile+Kentang] : naek kete sorong
Sen-Rise oF Dead : kemudian leader kite
DeviRuchi. Be. GooD : tejatuh dlm longkang
Hiruma-Senpai[GILA+KENTANG] : dengan macho dia
Sen-Rise oF Dead : cover balik kesilapan
.norie suda pening!. : awek 2 pon
Sen-Rise oF Dead : tertarik...dgn ape
Hiruma-Senpai[GILA+KENTANG] : dia lakukan itu
Sen-Rise oF Dead [Gile+Kentang] : Kemudia Polis itu!!!
DeviRuchi. Be. GooD : menjerit...bak i/c!!
Chibikid(shin sawada) : lalu aku terus
Sen-Rise oF Dead [Gile+Kentang] : Lari sambil pegang
DeviRuchi. Be. GooD : slua.nk.terlondeh
Sen-Rise oF Dead [Gile+Kentang] : Tibe2 awek tu
Hiruma-Senpai[GILA+KENTANG] : jerit AWAS BANG!
Chibikid(shin sawada) : tapi sudah terlambat
crazycandy [G.K.G] a.k.a cik'wie : Jeng Jeng Jeng
Sen-Rise oF Dead [Gile+Kentang] : what happen?? ckp...
Hell-Zalude [ Gile+Kentang ] : awek itu sambil
Sen-Rise oF Dead [Gile+Kentang] : gigit ibu jarinya
aBaNg ZuUL-- : sedih dan berkata
Hiruma-Senpai[G.K.G] : padan muka bang
Sen-ReBorN 4 ReVeNGe [G.K.G] : kemudian leader kite
Hiruma-Senpai[G.K.G] : berkata pada dia
Sen-ReBorN 4 ReVeNGe [G.K.G] : Cis...Sampai ati....
Hiruma-Senpai[G.K.G] : kau berkata bergitu
ï_åM_Mê [G.K.G] : tp xpe..aku
Sen-ReBorN 4 ReVeNGe [G.K.G] : akan balas dendam~!~
ï_åM_Mê [G.K.G] : 5 taun lagi!
Hiruma-Senpai[G.K.G] : harap harap la
Sen-ReBorN 4 ReVeNGe [G.K.G] : aku akan keluar
ï_åM_Mê [G.K.G] : Tampe bwk pepe
Hiruma-Senpai[G.K.G] : lalu aku pun
ï_åM_Mê [G.K.G] : bergolek-golek sambel..
crazycandy [G.K.G] a.k.a cik'wie : menepuk tanggan gembira
Sen-ReBorN 4 ReVeNGe [G.K.G] : kerane aku sudah
crazycandy [G.K.G] a.k.a cik'wie : habis makan nasi
Atako [G.K.G] a.k.a cik' im : kemudian aku
ï_åM_Mê [G.K.G] : menari tarian sambaa
Hiruma-Senpai[G.K.G] : ORANG MELIHAT AKU
Sen-ReBorN 4 ReVeNGe [G.K.G] : menari dan berkata..
Atako [G.K.G] a.k.a cik' im : marilah join skali..
Hiruma-Senpai[G.K.G] : lalu aku berkata
Sen-ReBorN 4 ReVeNGe [G.K.G] : jom jom lagi
crazycandy [G.K.G] a.k.a cik'wie : banyak sanggat berkata..
Anis van de Dyker [Gila♥Kentang] : aku pon balik...
SuPeR KenTanG! ;D : ke ruma yg
Anis van de Dyker [Gila♥Kentang] : usang lalu aku
Hiruma-Senpai[G.K.G] : masuk ke dalam
Sen-ReBorN 4 ReVeNGe [G.K.G] : TOOOOOM Bunyi Pintu...
Hell-Zalude [ Gile+Kentang ] : tertutup...aku pula...
Anis van de Dyker [Gila♥Kentang] : tergamam sebentar lalu...
DeviRuchi. Be. GooD [Gile+Kentang]-- : hanyut.dalam.gelap
crazycandy [G.K.G] a.k.a cik'wie : hanya bercahaya lilin
Hiruma-Senpai[G.K.G] : aku terdengar sesuatu
Anis van de Dyker [Gila♥Kentang] : suara yg mengerikan...
aBaNg ZuUL-- : aku sambung menari
Hiruma-Senpai[G.K.G] : ia semakin hampir
aBaNg ZuUL-- : lalu aku mniarap..
Anis van de Dyker [Gila♥Kentang] : dan melihat keatas
aBaNg ZuUL-- : kelihatan sesuatu turun
Hiruma-Senpai[G.K.G] : ia bergitu menakutkan
Sen-ReBorN 4 ReVeNGe [G.K.G] : BOOOOM oPoCot Aku....
lalu aku pengsan
selame 1 thn
ENAM BULAN 10hari
selepas itu aku...
cabut lari la....
dgn lajunye aku
melompat tebing tinggi
BwaAaakS....aku terjatuh...
hidung aku berdarah....
selepas itu aku
berjumpa dgn Rusuksa~!~!
Lord Zack namanya
mcm penah kenal...
tapi dimanaya? huh?
lalu aku pon
lari meminta bantuan
lalu atomen datang
pompuan lak tu...
setelah lame berlawan
atomen pon kalah
lalu aku b'tukarlah
jadi la godzilla
godzilla berkepala dua..
aku pon teros
kena sakit jantung
terbatok batok macam
org kena semput
tiba2 dgt pula
utraman bagi fire
Pooom..aku pon
tepis dgn tangan
terasa panas di
tangan aku...kemudian
aku balaslar balik..~~
menggunakan kuasa paling
x power langsung....
ultarman pun mati
cing..munculah Sen....
yang x power..
Tapi Kire Okla...
tapi terus kalah....
kemudian hidup balik
kekuatan sen berganda...
1 kali ganda
tiba2...berganda lagi
2.kali.ganda
lepas tu ko !
Lawan Ngan Leader
leader pun berkata
aku lagi hebat!!
Tapi Itu Sekadar
ucapan.laungan.semangat
lalu kami pon
berdamai dan menari
sambil makan nasik...
goreng.telur.kicap
cicah dengan budu
tambah dgn Sambal
campur dengan tempoyak....
terus aku kenyang
lalu aku tidoq
selama 2 ari
tak bangun tido..
aku terus bermimpi
sampai esok pagi...
rupernye termimpi lagi
baru aku bangun
dlm.keadaan.mamai..
teros g bilik
bilik awek aku
tapi kena tampaq
masuk tak ucap..
assalamualaikum~~ ada org?.
di luar tingkap...
terjumpa mak bapak
teros kene sepak....
aduh! sakit rasanya
sakit tak terhingga..
terus pergi Klinik
Klinik Haiwan lak...
pergi untuk melawat
tapi terkena rawat
rawatan anti reproduktif...
takda duit pulak
kenelah sepak lagi...
jatuh dalam longkang....
terkankang nampak underwear!
uuiihhh~ segan cek
ade awek nampak
apelagi control macho
awek tu nampak
cam bodo jek
aku buat poyo
lalu bangun, Blah
pegi msok jamban
tunggu 3 jam
peh.. lm tu..
tb2 aq terkentut
aku jatuh pengsan
tergolek dlm longkang...,
sbb terpijak sabun
kepala aku benjol
takde teruk sanggat
tapi pi hospital
dokter cucuk ubat....
lalu aku berlari
masuk longkang lagi
pastu kena tangkap
aku kene tangkap???...
lalu kena antaq
hospital lagi sekali
masuk wad bhagia
cuma jumpa awek
ramai plak tuh..
sume tak cute!!
tiba2...aku teperanjat...
rupanya semuanya pondan!
lalu aku pon
mendrop diorang sume..
kemudia dtg la
anak suparman indon..
yang bernama FIQ
superman yg kuat...
dikenali sebagai FIQ
dan dikenali ramai..
Sbb dia Kurang
menghisap rokok dunhill...
kerana dia seorang
tak diketahui identitinyer..
tertapi dia juga!!
amat kurus orangnya
tak macam doodling!..
yang berisi badannye
tetapi jangan pikir...
fiq itu adalah
seorang yang baik..
dan kedekut nak
bagi orang lain..
duit sepuluh sen
tambah dua posen..
aku bagi sekupang
aku intok rongeche...
They Call ME...
romeo penyu die...
berenang di dalam..
laut terlebih garam
dah kurang gula
patut pelik rasanya
lantas jerung kejaq
rase ikan masin
lalu aku goreng
tapi rasa manis
lantas terus telan
tanpa segan silu..
kenyang perut aku
blurppp sendawa...alhamdulillah.
lega rase hatiku..
lalu aku pun
pi isap rokok
tak elok hisap..!!
sbb hari pose
lalu aku pun...
tetibe ternampak mak..
naper mak plak..??
Mak aish katenyer...
tak gune btol..
nasi yg aku
makan tadi basi!!!!!!!!!!!!!!!!
patut la aku
sakit gile perot
rase nak hentam..
makan pizza pulak
sambil isap okok..
keluar asap berkepul2
lalu ak tebatOk!!
sbb tercekik asap
sape soh isap..!!
padan mukanya itu
tapi nikmat rokok..
susah nak dibayangkan
sebab ianya sungguh
pelik rasanya macam
peliklah...bulan pose!!!!!
ingatkn bulan purnama...
ingatkan muke kekasih....
ingatkan rambut wie
ingatkan kata2 mak
dan ingatlah selalu..
rambut cik wie..??
yang dah berserabut..
mcm dawai kew..??
agak nyer la...
owh.., yg tue..,
aku x blh.....
nk ckp aper..,
aku pun xtahu
-end of sory chapter 1-
Rindunya Sekarang takde org nak main dah

anyws This Is Banyak Cakap Chronicle

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. cikwie..
    aduii
    xphm dialog ne..
    bleh terangkan??
    :DD
    ha.. rini xde cte utk ari rabu ke??
    bahahah

    BalasPadam
  2. muahahaha~~~

    dolu2 pun slalu amat main ini.. sampai tguling3 gelak sorg2~~

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~